FAQ

Kupiłem produkt będący na stanie – kiedy mogę spodziewać się przesyłki?


Produkty na stanie wysyłamy do 3 dni roboczych.

Zamówione produkty możemy wysłać do wybranego Paczkomatu lub Kurierem. Przesyłki gabarytowe wysyłamy wyłącznie kurierem.

Dostępne metody płatności to tradycyjny przelew bankowy, szybkie płatności elektroniczne paynow oraz blik.

Darmową dostawę zapewniamy w momencie gdy wartość produktów w Twoim koszyku przekroczy 250zł

Sprawdź szczegóły postępowania opisane na podstronie Reklamacje i zwroty. Utwórz szczegółową dokumentację zdjęciową na potrzeby rozpatrzenia reklamacji – zrób zdjęcia uszkodzeń zewnętrznego opakowania, wewnętrznego opakowania oraz samych uszkodzeń produktu.

Produkty na stanie wysyłamy do 3 dni roboczych.

Zamówione produkty możemy wysłać do wybranego Paczkomatu lub Kurierem. Przesyłki gabarytowe wysyłamy wyłącznie kurierem.

Dostępne metody płatności to tradycyjny przelew bankowy, szybkie płatności elektroniczne paynow oraz blik.

Darmową dostawę zapewniamy w momencie gdy wartość produktów w Twoim koszyku przekroczy 250zł

Sprawdź szczegóły postępowania opisane na podstronie Reklamacje i zwroty. Utwórz szczegółową dokumentację zdjęciową na potrzeby rozpatrzenia reklamacji – zrób zdjęcia uszkodzeń zewnętrznego opakowania, wewnętrznego opakowania oraz samych uszkodzeń produktu.